سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
بی فیض او ، مرگ را چه حاجتست ؟ -
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ

کل بازدید : 18160
بازدید امروز : 10
بازدید د?روز : 1
........... درباره خودم ..........
بی فیض او ، مرگ را چه حاجتست ؟ -


.......... لوگوی خودم ........
بی فیض او ، مرگ را چه حاجتست ؟ - .......جستجوی در وبلاگ .......

............. بایگانی.............
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385

............. اشتراک.............
 
............ طراح قالب...........


بی فیض او ، مرگ را چه حاجتست ؟
  • نویسنده : :: 85/9/24:: 3:42 عصر
  • بی فیض او ، مرگ را چه حاجتست ؟

     

    او که به عشق ورزی زنده نیست ، و نسیم دم مسیحایی حضرت یار پرده نشین دل مرده اش را حیات نه بخشیده است ، پادشه عرش مکان ، همای ملاقدس ،حمام جبروت که رخش قبله توحید است و نمی شناسد منشی دفتر انشاء و ناظم عالم امکان را نشناخته "براو چو مرده به فتوای من نماز کنید ".

    امام حسین بن علی صلوات الله و سلام علیهما فرموده اند براثر طولانی شدن ایام غیبت "برخی گویند مرده است وبعضی گویند کشته شده وبعضی گویند رفته است "، اینجاست که سست ایمانان گوش به وسواس الخناس داده به بلای انکار مبتلا می گردند وبفرموده خواجه کائنات ، اول مخلوقات "من انکر القائم من ولدی اثناء غیبته مات میته جاهلیه " ، "کسی که قائم (عج) از فرزندان مرا درایام غیبتش انکار کند به مرگ جاهلیت خواهد مرد ". وبه اعتبار کلام ختمی مرتبت "من انکر القائم من ولدی فقد انکرنی " رسول خدا (ص) را انکار کرده است . درحقیقت چنین کسی کافر می باشد زیرا رسول خدا (ص) فرموده اند : "من کذب بالمهدی فقد کفر " یعنی : "کسی که مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی (عج) را تکذیب کند کافر است ".

    پس چون درایام غیبت قرار گرفته ایم باید از هر انحرافی بیم داشته باشیم و این حاصل نشود مگر این که بدون کوچکترین شک و تردیدی به دین تمسک نموده به آنچه از موالیان رسیده است معتقد باشیم که امام صادق سلام اله علیه نیز به این سفارش فرموده اند : "ان لصاحب هذا الامر غیبه فلیتق الله عبد ولیتمسک بدینه " یعنی : "صاحب این امر (ع) غیبتی دارد باید بنده از خدا بترسد و به دین خود متمسک باشد " و ان شالله همه معتقدان به امامان اثنی عشر در زمره آنان باشند که در ایام غیبت برایمان و پیمان و اعتقاد ثابت مانده اند چنان که حضرت امام کاظم (ع) فرموده اند :" له (ای للمهدی ) غیبه یطول امدها خوفا علی نفسه من القتل یرتد فیها قوم و یثبت اخرون " یعنی : "برای مهدی (عج) غیبتی است که مدت آن طولانی باشد به ترس کشته شدن که قومی مرتد و گروهی ثابت می مانند ".

     


    یا رب المهدی

    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------